Küçük Kara Balık PDF İndir


Sample project image

Küçük Kara Balık PDF


 Yazar: Samed Behrengi
 Yayınevi: KARBON KİTAPLAR

Küçük Kara Balık ÖZET

Samed Behrengi’nin çocuklardan çok yetişkinlere armağanı olan Küçük Kara Balık, özgür olmak isteyen herkesin bazı bedeller ödemek zorunda olduğu kadar, kararlı olması gerektiğini de hatırlatmaya devam ediyor:
“Bu derenin döküldüğü yeri, asıl kaynağını bulmak istiyorum. O yöne yüzeceğim. Uzun zamandır sadece bunu düşünüyorum. Bundan dolayı gece boyunca gözümü bile kırpmadım. Kararımı verdim, buradan başka yerlerde neler olduğunu, hayatın nasıl olduğunu bilmek istiyorum.”
Etiketler:
Küçük Kara Balık pdf, Küçük Kara Balık pdf indir, Küçük Kara Balık pdf oku,Küçük Kara Balık ekitap,Küçük Kara Balık ücretsiz,


5 Saniye bekleyip ardından "Linke Git" yazısına tıklayın.
pdf indir google drive

pdf indir yandex disk


YASAL UYARI

Kitap PDF indir Ücretsiz korsan ve ücretsiz pdf yayıncılığına karşıdır. Lütfen orijinal yayınlar satın alınız.

Bu kitabı Kitapyurdu ile satın al >>
Bu kitabı D&R ile satın al >>

Ücretsiz pdf indir sitesi pdf dosyalarını sunucularında barındırmaz. Yandex disk ve Google Drive gibi platformlarda paylaşılan kitap pdf leri paylaşır.

Yorumlar