2020 KPSS Tarih Konu Anlatımı Benim Hocam PDF indir

2020 KPSS Tarih Konu Anlatımı Benim Hocam Yayınları PDF indir



Ramazan Yetgin


Ramazan Yetgin, Eğitim, KPSS, Sınav Hazırlık kategorilerinde eserler yazmış bir yazardır.

Başlıca kitapları alfabetik sırayla; 2016 Evveliyat KPSS Tarih Video Ders Notları, 2016 ÖABT Muallim Tarih Öğretmenliği Tamamı Çözümlü Soru Bankası (3 Cilt Takım), 2017 KPSS Tarih Video Ders Notları olarak sayılabilir.

Ramazan Yetgin kitapları; Benim Hocam Yayıncılık, İSEM Yayıncılık aracılığıyla kitapseverlerle buluşmuştur.
Ramazan Yetgin tarafından yazılan son kitap "2017 KPSS Tarih Video Ders Notları", Benim Hocam Yayıncılık tarafından okurların beğenisine sunulmuştur.

5 Saniye bekleyip ardından "Linke Git" yazısına tıklayın.
pdf indir google drive

pdf indir yandex disk


YASAL UYARI

Kitap PDF indir Ücretsiz korsan ve ücretsiz pdf yayıncılığına karşıdır. Lütfen orijinal yayınlar satın alınız.

Bu kitabı Kitapyurdu ile satın al >>
Bu kitabı D&R ile satın al >>

Ücretsiz pdf indir sitesi pdf dosyalarını sunucularında barındırmaz. Yandex disk ve Google Drive gibi platformlarda paylaşılan kitap pdf leri paylaşır.

Yorumlar